• PROGRAMMA

Vrijdag 7 juni | Kermisvolleybal

Tijdens de kermis in Wieringerwaard wordt er op vrijdag 7 juni en zaterdag 8 juni kermisvolleybal georganiseerd. Op vrijdag 7 juni worden hiervoor de voorrondes gespeeld.

De wedstrijden worden gespeeld met 6 personen, waarvan minimaal 2 dames. Er wordt gespeeld volgens het rallypointsysteem, d.w.z. ieder punt schrijven.

• Aanvang voor vrijdag is 18.30 uur. Alle teams graag uiterlijk een kwartier van tevoren aanwezig, zodat er tijdig gestart kan worden.
    • Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 31 mei door een mail te sturen naar a.vanzoonen@quicknet.nl of hanskater@quicknet.nl. Deelname is geheel gratis en kan vanaf 15 jaar.

Zaterdag 8 juni | Kermisvolleybal

Op zaterdag worden de finalewedstrijden van het kermisvolleybaltoernooi gespeeld en dus de prijzen verdeeld. Wie gaat er dit jaar met de felbegeerde beker vandoor?

• Aanvang voor zaterdag is 18:30 uur. Alle teams graag uiterlijk een kwartier van tevoren aanwezig, zodat er tijdig gestart kan worden.